خاویار را می توان یکی از بهترین غذا های دنیا دانست. زیرا دارای خواص بیشماری می باشد.‌ ماهی های زیادی می باشند که در دریای خزر پرورش داده می شوند و جز ماهی های خاویاری هستند. اما در بین تمام ماهی های دریای خزر ماهی اوزون برون به عنوان سلطان ماهی شناخته می شود. چون این نوع از ماهی هم خاویار بسیار با ارزشی دارد و هم گوشت آن دارای انواع مواد مغذی می باشد. خاویار این ماهی به کشور های مختلفی در سایر جهان صادر می شود و طرفدار بسیار زیادی دارد که به خاطر خرید آن مبلغ زیادی پرداخت می کنند. اما بهتر است بدانید که نحوه صادرات و بسته بندی خاویار ماهی اوزون برون خاص می باشد و اگر قصد دارید در این حوزه فعالیت کنید بهتر است اطلاعات زیادی در این باره به دست آورید.

نحوه بسته بندی خاویار ماهی اوزون برون

هر محصول صادراتی باید به گونه ای باشد که بتواند بازار کشور مورد نظر را دردست بگیرد. بنابراین باید بسیار با کیفیت و لوکس باشد. در رابطه با نحوه بستن بندی خاویار ماهی اوزون برون نیز بهتر است بدانید که این نوع از خاویار به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. اما نحوه بسته بندی باید به گونه ای باشد که باعث کاهش کیفیت و فاسد شدن خاویار نشود. چون خاویار صادراتی باید مدت زمان زیادی را برای جابجایی و توزیع شدن بگذارند تا به دست مشتری در کشور مورد نظر برسد. همچنین نحوه بسته بندی خاویار اوزون برون باید به گونه ای باشد که علاوه بر سلامت نگه داشتن خاویار بسیار زیبا و شکیل نیز باشد.

نحوه صادرات و بسته بندی خاویار ماهی اوزون برون
زیرا زیبایی بسته بندی محصولات صادراتی نقش زیادی در جذب مشتری دارد. به همین خاطر معمولا بسته بندی این نوع از خاویار را به کار خانه های میسپارند که دارای کد هستند و طراحان بسیار ماهری را دارند که می توانند بسته بندی های جذابی را برای خاویار ماهی اوزون برون طراحی کنند. برای بسته بندی خاویار ماهی اوزون برون از دستگاه سیل وکیوم استفاده میکنند. معمولا این نوع از خاویار را در داخل قوطی های فلزی بسیار محکم و لوکسی قرار می دهند‌. تا هنگام جابجایی هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشود.

شرایط صادرات خاویار ماهی اوزون برون به انواع کشورها

خاویار ماهی اوزون برون چون دارای ارزش غذایی بالایی است خواهان زیادی در سراسر دنیا دارد. اما چون این نوع از ماهی در گذشته به مقدار زیادی صید شده است امروزه در حال انقراض می باشد و برای صادرات آن ابتدا باید از دولت ایران مجوز صادرات خاویار ماهی اوزون برون را بگیرید. ما در اینجا شرایط صادرات خاویار ماهی اوزون برون را به کشور هایی که بیشترین خاویار ماهی اوزون برون ایرانی را خریداری می کنند برای شما بیان کرده ایم. در مورد قیمت ماهی اوزون برون و خاویار آن هر سوالی داشتید می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

ژاپن

ژاپن یکی از کشور هایی می باشد که برای خاویار اوزون برون ایرانی ارزش بسیار زیادی قائل است‌. به همین خاطر صادرات این نوع از خاویار به ژاپن باید به گونه ای باشد طرفداران خود را از دست ندهد. همین امر باعث شده است که صادرات خاویار به این کشور تخت نظارت و ضوابط بسیار زیادی با ایده آل ترین شرایط صورت بگیرد. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام صادرات خاویار ماهی اوزون برون باید به آن توجه شود این است که به این نوع از ماهی حتما باید نمک خالص اضافه شود. زیرا در غیر این صورت محموله توسط دولت ژاپن برگشت داده می شود.

اروپا

در اروپا افراد زیادی وجود دارند که علاقه وافری به خاویار ماهی اوزون برون ایرانی دارند. معمولا خاویار هایی که از ایران به اروپا صادر می شوند ابتدا به کشور آلمان صادر می شوند. سپس به وسیله این کشور به تمام نقاط اروپا ارسال می شوند. به همین خاطر کشور آلمان یکی از کشورهایی می باشد که از نظر اقتصادی، سیاسی و جغرافیایی اهمیت زیادی برای تاجران ایرانی دارد. کشور های اروپایی زیادی وجود دارند که از طریق آلمان خاویار اوزون برون ایرانی را خریداری می کنند از جمله این کشور ها می توان به بلژیک، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و فرانسه اشاره کرد.
کشور آلمان از لحاظ صادرات خاویار ماهی اوزون برون از الگوی CFR استفاده می کند. طبق این الگو کالا از طریق حمل و‌نقل هوایی به کشور مقصد ارسال می شود و تمام کار های بعد از ارسال آن یعنی ترخیص از گمرک و حمل آن برعهده کشور خریدار می باشد. البته بهتر است بدانید چون خاویار یک کالای گران قیمت در سراسر دنیا محسوب می شود و افت کیفیت آن اهمیت زیادی دارد ترخیص آن در سریع ترین زمان ممکن اتفاق می افتد و مانند سایر کالا ها نیاز نیست زمان زیادی را برای در یافت آن از گمرک صرف کنید.
برای نگهدارنده خاویار اوزون برون که به اروپا صادر می شود می توان از نمک مخلوط استفاده کرد. زیرا کشور های اروپایی از این لحاظ مانند کشور ژاپن سخت گیر نیستند. علت اصلی که نمک را بر روی خاویار می پاشند این است که ماندگاری خاویار را افزایش می دهد.

کانادا

برای صادرات خاویار اوزون برون به کانادا نیاز است. تمام مجوز های بیان شده در بالا تهیه شود. همچنین بهتر است بدانید کشور کانادا نیز مانند کشور ژاپن به نمکی که بر روی خاویار پاشیده می شود حساسیت زیادی نشان می دهد. بنابراین باید از بهترین نمک ها برای خایار ارسالی به این کشور استفاده کرد.