رستوران سلطان ماهی

رستوران سلطان ماهی

در این صفحه چه می خوانیم؟
توضیحات

به رستوران سلطان ماهی، مکانی با غذا های خوشمزه و خاص خوش آمدید.

ساعت کاری رستوران ۱۲ ظهر تا ۹ شب می باشد! 

رستوران مجموعه سلطان ماهی

اگر میخواهید غذا هایی خاص در مکانی دنج سرو کنید به رستوران ما بیایید.
در رستوران سلطان ماهی ما به شما بهترین مزه ی ماهی اوزون برون که به عمرتون خوردین را تقدیم میکنیم. که به روش های خاص به دست آشپزان با تجربه و حرفه ای در این زمینه درست می شود.

رستوران ماهی اوزون برون

فضای باز رستوران

همچنین میتوانید با خانواده و دوستان خود در فضای باز رستوران سلطان ماهی، از هوای خنک آستارا و منظره ی زیبای اطراف رستوران لذت ببرید.

رستوران ماهی اوزون برون

ماهی اوزون برون یکی از خوشمزه ترین ماهی های موجود در ایران می باشد که در رستوران مجموعه سلطان ماهی نیز سرو می شود. این ماهی به گونه ای خوشمزه و طرفدار زیادی پیدا کرده است که یکی از مجهزترین و بهترین رستوران های ایران همچون رستوران ماهی اوزون برون نام این ماهی را برای برند خود انتخاب کرده است.  این نوع از غذا در رستوران سلطان ماهی توسط بهترین سرآشپز ها و با طرز پخت بسیار جالبی تهیه می شود. به همین خاطر کمتر کسی پیدا می شود که بعد از خوردن این غذا به آن علاقه پیدا نکند.

منوی غذا رستوران ماهی اوزون برون

منوی غذایی رستوران ماهی اوزون برون بسیار متنوع می باشد‌ و نمی توان تمام غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند را در قالب یک مقاله بیان کرد‌. به همین خاطر ما در اینجا تنها غذا هایی که به واسطه گوشت ماهی اوزون برون تهیه و سرو می شوند در این رستوران به شما معرفی کرده ایم.

کباب ماهی اوزون برون

کباب اوزون برون یکی از معروف ترین غذا های رستوران اوزون برون می باشد که تا کنون توانسته است مشتریان زیادی را به این رستوران بکشاند. سر آشپز های این رستوران ابتدا گوشت ماهی اوزون برون را تکه تکه می کنند. سپس به واسطه طعم دهنده‌های مخصوص آن را طعم دار و بعد نیز آن را با ذغال کباب می کنند تا یک مزه ناب و به یاد ماندنی داشته باشد. همچنین چون این کباب به همراه برنج ایرانی سرو می شود بسیار خوش طعم است.

ماهی اوزون برون سرخ شده

اگر به خوبی طرز تهیه ماهی اوزون برون سرخ شده را بلد نباشد حتما این ماهی بعد از سرخ شدن به شدت سفت می شود. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای درست کردن این غذا در خانه آن را در رستوران ماهی اوزون برون میل نمایند. چون ماهی های اوزون برون سرخ شده این رستوران به شدت ترد و خوشمزه هستند. زیرا سر آشپز های رستوران ماهی اوزون برون روش های خاص خود را برای ترد نگه داشتن این ماهی دارند و می توانند ترد ترین ماهی اوزون برون سرخ شده را تهیه کنند.

ماهی اوزون برون شکم پر

ماهی اوزون برون شکم پر را می توان یک غذای کاملا مجلسی دانست که هر کسی نمی تواند آن را به خوبی بپزد. ماهی اوزون برون شکم پر رستوران ماهی اوزون برون طعم بی نظیری دارد. چون برای پخت این ماهی ابتدا شکم آن را به واسطه جعفری و گشنیز تازه خرد شده، پیاز و سیر، گردو و آلو بخارا پر می کنند. سپس ماهی را به واسطه آب لیمو ترش تازه، فلفل سیاه، آرد سوخاری و زعفران طعم دار می کنند و با استفادن از کره آن را سرخ میکنند سپس می گذارند چند دقیقه بخارپز شود. این غذای بی‌نظیر زمانی که به میز مشتری می‌رسد آماده سرو می باشد و هنوز گرم است. به همین خاطر نظر بسیاری از مشتریان این ستوران را به خود جلب کرده است.

چلو ماهی اوزون برون

چلو ماهی اوزون برونی که در این رستوران سرو می شود طرفداران خاص خود را دارد. چون طعم آن بسیار جالب می باشد. برای پخت این غذا در رستوران ماهی اوزون برون سرآشپز ابتدا گوشت ماهی اوزون برون را تکه تکه می کند. سپس پیاز را به همراه فلفل سیاه و زردچوبه تفت می دهد و گوشت ها را به آنها اضافه می کند. اجازه می دهد تا گوشت ماهی به همراه پیاز ها به خوبی طلایی شوند سپس مقدار کمی آب را به آنها اضافه می کند و مقدار اندکی رب گوجه به آن اضافه می کند و به همراه یک لیمو ترش خشک اجازه میدهد تا به خوبی غذا بپزد و آب آن کم شود. چلو ماهی اوزون برون همیشه به همراه برنج ایرانی سرو می شود و بسیار خوشمزه است.

کیفیت غذای رستوران ماهی اوزون برون

کیفیت غذا مهم ترین عاملی است که می تواند مشتریان زیادی برای رستوران ها پیدا کند. اگر کیفیت غذای یک رستوران خوب نباشد هرچقدر هم که ظاهر جذابی داشته باشد نمی تواند مشتری جذب کند. کیفیت غذای رستوران ماهی اوزون برون بسیار خوب می باشد چون تمام غذاهای این رستوران با استفاده از تازه ترین و بهترین مواد غذایی و توسط ماهر ترین سرآشپز ها تهیه می شوند.

قیمت غذا رستوران ماهی اوزون برون

رستوران ماهی اوزون برون چون یک رستوران لوکس می باشد که با کیفیت ترین و بهترین غذا ها در آن سرو می شود. بسیاری از افراد فکر می کنند که قیمت غذای آن بسیار بالا می باشد. به همین خاطر خیلی از افراد از رفتن به این رستوران اجتناب می کنند. اما بهتر است بدانید که رستوران ماهی اوزون برون با این که بهترین فضا و غذا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد قیمت بسیار مناسبی دارد و همه افراد توانایی خرید غذا از این رستوران را دارند. چون مهم ترین هدف صاحبان این رستوران جلب رضایت مشتری می باشد نه سود دهی زیاد.

برای اطلاع بیشتر از ماهی دودی خاویار، قیمت و خرید آن به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

۰۹۱۱۶۱۲۸۸۱۰