اقامتگاه کلاسیک مجموعه سلطان ماهی

اقامتگاه کلاسیک سلطان ماهی

در این صفحه چه می خوانیم؟
توضیحات

به اقامتگاه کلاسیک مجموعه سلطان ماهی خوش آمدید!

اقامتگاهی کلاسیک برای آرامش و استراحت

اقامتگاه کلاسیک سلطان ماهی یکی از مقصدهای بی‌نظیر برای افرادیست که به دنبال تجربه‌ی یک حس کلاسیک و مملو از زیبایی‌های قدیمی هستند. این مجموعه واقع در دل طبیعت و بکر همه چیز را برای یک تجربه استثنایی در اختیارتان قرار می‌دهد. در این متن، ما به معرفی اقامتگاه کلاسیک مجموعه سلطان ماهی و تجربه‌ی اقامت در آن می‌پردازیم.

موقعیت مکانی اقامتگاه کلاسیک سلطان ماهی

اقامتگاه کلاسیک سلطان ماهی در یکی از مناطق طبیعی، زیبا و دلنشین شمال غربی ایران واقع در آستارا قرار دارد. این منطقه به لطف جلوه‌های جغرافیایی منحصر به فردش، در میان بسیاری از مکان‌های ایران برجسته می‌شود. دسترسی آسان به مناظر طبیعی همچون جنگل و دریای خزر، اینجا را به مقصدی منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به گردشگری در طبیعت تبدیل کرده است.

اقامتگاه کلاسیک مجموعه سلطان ماهی

امکانات بی‌نظیر اقامتگاه کلاسیک سلطان ماهی

اقامتگاه سلطان ماهی امکانات بی‌نظیری برای مهمانان خود فراهم کرده که با تمامی امکانات رفاهی مجهز شده‌اند. رستوران‌ سلطان ماهی با منوی متنوع از غذاهای محلی و ماهی اوزون برون نیز در دسترس و نزدیک اقامتگاست.

طبیعت خیره‌کننده اطراف اقامتگاه سلطان ماهی

این اقامتگاه در معرض زیبایی‌های طبیعی بکر و خیره‌کننده قرار دارد. دم دمای صبح، می‌توانید از طلوع افتاب لذت ببرید و شب‌ها، آسمان پرستاره را مشاهده کنید. از حق نگذریم تجربه شب‌های ساحلی آرام دریای خزر غیر قابل توصیف هست.

خلاصه بگم که!

اقامتگاه کلاسیک مجموعه سلطان ماهی یک اقامتگاه چوبی با حس خونه ی مامان بزرگاست. یک تجربه بی‌نظیر از معماری سنتی، غذاهای محلی، و طبیعت خیره‌کننده منتظر شماست.

در صورتی که به کمک یا راهنمایی بیشتری درمورد اقامتگاه VIP و کلاسیک نیاز دارید، چه سوالاتی در مورد مکان های دیدنی اطراف روستای قره سو و چه در مورد زمان بندی و رزرو اقامتگاه سلطان ماهی، با ما تماس 09116128810 – 09034698810 بگیرید. با آمادگی بی‌پایان منتظریم تا تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما فراهم کنیم.

۰۹۱۱۶۱۲۸۸۱۰