آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا باید ماهی خاویار ماهی اوزون برون را مصرف کنیم ؟ ازون برون ، منبع ویتامین ها و مواد معدنی از جمله امگا 3 است که به تقویت سیستم عصبی ، گردش خون و ایمنی سالم کمک می کند. یک وعده از این ماهی ، نیاز روزانه یک بزرگسال به ویتامین B12 را تامین خواهد کرد. از خواص ماهی ازون برون ، می توان به مواد مغذی شامل ویتامین های ب ۶ ، E ، A ، آهن ، منیزیم و سلنیوم می باشد و به تقویت استخوان ها ، دندان ها و سیستم ایمنی سالم کمک می کند. این ماهی و سایر گونه های دریایی ، حاوی برخی از اسیدهای چرب امگا 3 با زنجیره بلند ، ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) هستند. شواهد اخیر نشان داده است که مصرف ماهی و مصرف مرتبط EPA و DHA از ماهی ، می تواند به حفظ عملکرد قلب سالم کمک کند. با دانستن خواص ماهی ازون برون و جای دادن آن در وعده های غذایی ماهانه ، می توان سلامت خود و خانواده را تامین کرد. همچنین برای اطلاعات بیشتر از ماهی سیبری و ماهیان خاویاری به صفحات مربوطه مراجعه کنید.

ماهی اوزون برون

به احتمال زیاد همه شما اسم ماهی اوزون برون را شنیده‌اید اما با این ماهی آشنا نیستید. بهتر است بدانید اوزون برون یک واژه ترکی است که بر روی یکی از گونه های ماهی دریای خزر که دارای خواص زیادی نیز می باشد گذاشته شده است. این ماهی به قدری خواص دارد که به آن لقب گوهر دریای شمال را داده اند‌. ظاهر این نوع از ماهی دراز است و دارای پوزه ای باریک و کشیده است. معمولا دریای خزر ۹۳درصد از خاویار کل جهان را تامین می کند به همین خاطر احتمال انقراض این گونه از ماهی بسیار بالا است.

خواص اوزون‌برون

ماهی اوزون برون یکی از ماهی هایی می باشد که تحمل درمان های سنگین را ندارد. به همین خاطر دارای گوست بسیار سالنی است که مصرف آن خواص بسیار زیادی دارد. ما در این جا بعضی از مهم ترین خواص ماهی اوزون برون را برای شما بیان کرده ایم.

برطرف کردن کم خونی

ماهی اوزون برون دارای آهن بسیار زیادی است. همین امر باعث شده این که استفاده از این ماهی بسیار زیادی شود و در خطر معرض انقراض قرار بگیرد. مصرف گوشت این ماهی باعث افزایش میزان گلبول های قرمز می خون می شود. همانگونه که میدانید هرگاه میزان گلبول های خود افزایش یابد کم خونی بدن تا حد زیادی جبران می شود. کم خونی عوارض زیادی برای بدن دارد. هنگامی که کم خونی بدن جبران می‌ شود. اکسیژن سریع تر به بدن می رسد . میزان سلامتی بدن تا حد زیادی بالا می رود. به همین خاطر گاهی اوقات رادی که دچار کم خونی می شوند پزشک به آن ها توصیه می کند که از ماهی اوزون برون استفاده کنند.

حافظه را تقویت می کند

این ماهی علاوه آهن زیاد فسفر فراوانی نیز دارد. همانگونه که میدانید فسفر می تواند به طور مستقیم بر روی بافت های مغز اثر بگذارد و توانایی و کارایی آن هارا به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. گاهی اوقات که بافت های مغز توانایی خود را از دست می دهند پزشکان توصیه می کنند که بیمار ماهی اوزون برون مصرف کند. زیرا ماهی ازونبرون سرشار از فسفرمی باشد که باعث تقویت بافت های مغزی می شود. همین امر موجب می شود که مصرف این ماهی میزان ابتلا به بیماریهای های مغزی به ویژه سکته مغزی را کاهش دهد. افرادی که از ماهی ازونبرون در طول عمر خود به صورت زیاد مصرف می کنند بسیار کمتر از سایر افراد دچار عارضه های مغزی می شوند.

کاهش احتمال ابتلا به سرطان

مواد موثر زیادی در ماهی اوزون برون وجود دارد که عملکردی مشابه با آنتی اکسیدان دارند. همانگونه که میدانید آنتی اکسیدان ها توانایی از بین بردن رادیکال های آزاد بدن را دارند. که همین امر باعث می شود میزان استرس اکسیداتیو بدن کاهش یابد و درنتیجه میزان التهاب بدن به طور چشم گیری کم شود. یکی از اصلی ترین دلایل ایتلا افراد به سرطان و دیابت همین التهاب بالای بدن است. بنابراین زمانی که افراد ماهی اوزونبرون زیاد مصرف کنند احتمال ابتلا آن ها به بیماری هایی مانند دیابت و سرطان نیز کم می شود. به همین منظور طبق نظر پزشکان امروزه ماهی اوزون برون به عنوان یکی از مواد ضد سرطان معرفی شده است که می‌تواند به طور چشم گیری سلامت افراد را ارتقا ببخشد.

اوزون برون ماهی

اوزون برون ماهی یکی از پرطرفدار ترین ماهی های موجود در دریای خزر می باشد که یک بریدگی خاص در قسمت سر و لب پایینی آن دیده می شود. این ماهی تقریبا ساختار باریک و کشیده ای دارد به طوری که حداقل طول آن ۱۲۳سانت و حداکثر طول آن ۲۴۱سانت می باشد. ساختار بدن ماهی اوزون‌برون به گونه ای است که داری پنج ردیف استخوان می باشد. همچنین روی بدن این ماهی ستاره های بسیار زیبا و روشنی وجود دارد که تاحدی باعث زیبایی آن شده اند. بیشتر تغذیه این ماهی از طریق خوردن نرمتنان است.

قیمت ماهی اوزون برون

همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره کردیم این گونه از ماهی ها جز ماهی های خاویاری می باشد. معمولا ماهی های خوایاری همگی دارای قیمت بالایی می باشند و جز محصولات صادراتی به حساب می آیند. به همین خاطر معمولا ماهی اوزون برون دارای قیمت بالایی است. اما با این حال باز هم هستند افراد زیادی که حاضرند برای خرید این گونه از ماهی مبلغ زیادی را پرداخت کنند. به همین خاطر میزان مصرف ماهی ازونبرون در ایران بسیار بالا می باشد.

نقش ماهی اوزون برون در سلامت افراد

مصرف و خواص ماهی اوزون برون، همچنین با کاهش خطر مرگ ناگهانی قلبی در افراد سالم مرتبط است و شواهدی وجود دارد که مصرف منظم ماهی توسط زنان باردار و زنانی که ممکن است باردار شوند ، در رشد طبیعی مغز و چشم جنین نقش دارد. ماهی اوزون برون ، یک ماهی تجاری با ارزش و نماینده اصلی راسته ماهیان مغذی است. با در نظر گرفتن نقش ماهی اوزون برون در سلامت افراد ، می توان گامی بلند در حفظ سلامت خانواده برداشت. در آشپزی ، ماهی خاویاری اوزون برون به خاطر گوشت مغذی و لذیذش ارزش دارد. علاوه بر این ، این محصولات ، در رژیم شناسی برای تحریک وضعیت ایمنی ، عادی سازی متابولیسم لیپید ، تثبیت پس زمینه روانی-عاطفی ، بهبود پارامترهای رئولوژیکی خون و افزایش سرزندگی استفاده می شود.

خواص ماهی اوزون برون

مشخصه ماهی اوزون برون دریایی

اوزون برون ، یک ماهی درنده نزدیک به ته است که از ماهی های کوچک ، کرم ها و صدف ها تغذیه می کند. مشخصه ماهی اوزون برون دریایی ، یک بدنه دوکی شکل دراز است که با پنج ردیف اسکیت برجسته پوشیده شده است. علاوه بر این ، یک نوار از صفحات محافظ در امتداد پشت و پهلوهای حیوان و دو نوار دیگر در امتداد شکم آن کشیده شده است. سر ماهی ازون برون مخروطی شکل بوده که در بالا کمی صاف است. دهان جمع شدنی ، لبه های گوشتی و دو جفت سبیل لمسی است. طول متوسط ماهی ۰/۸ تا ۱ متر ، وزن 10-30 کیلوگرم است. رنگ بدن بستگی به زیستگاه دارد و از خاکستری تا قهوه ای تیره متغیر است. شکم ماهی تقریبا همیشه به رنگ صورتی روشن است. شکم ماهی تقریبا همیشه به رنگ صورتی روشن است. ماهیان اوزون برون ، در بهار و تابستان بر روی سیلاب های سنگی زاد و ولد می کنند. با این حال ، به دلیل شکار غیرقانونی و صید انبوه ، ماهی اوزون بورون در آستانه انقراض هستند.

مطلب پیشنهادی: خرید آنلاین ماهی اوزون برون

خواص مصرف گوشت اوزون برون تا سه بار در هفته

اوزون برون ، یک ماهی خوراکی با ارزش و از خانواده ماهیان خاویاری است. این ماهی را می توان در رودخانه های بخش اروپایی روسیه و دریای خزر یافت. این محصولات ، تاثیر مفیدی بر متابولیسم دارند ، از ظهور تومور های بدخیم جلوگیری می کنند ، خطر انفارکتوس میوکارد را کاهش می دهند ، از قلب و سیستم عروقی حمایت می کنند و عملکرد مغز و گردش خون را عادی می کنند. علاوه بر اسیدهای چرب ، ماهی اوزون برون حاوی مقادیر بالایی از ویتامین ، فلوئور ، روی ، نیکل و کروم است. از آنجایی که گوشت ماهی ازون برون حاوی هیچ کربوهیدراتی نیست ، اغلب برای رژیم دیابتی توصیه می شود. خواص ماهی اوزون برون خوردن گوشت اوزون برون تا سه بار در هفته ، می تواند به پیشگیری از حملات قلبی ، بهبود بینایی و فعالیت مغز کمک کند. این گونه دریایی ، همچنین حاوی فلوراید است که به رشد و استحکام استخوان ها و رشد کودکان کمک می کند. علاوه بر این ، اسیدهای چرب این گونه ، علائم پسوریازیس را کاهش می دهند.

خواص مفید ماهی اوزون برون

خواص ماهی اوزون برون، مقدار قابل توجهی ید در گوشت اوزون برون وجود دارد که کمبود آن را در بدن انسان جبران می کند و غده تیروئید را عادی می کند. مواد موجود در اوزون برون با تحریک تولید کلاژن ، بر روی سلول های پوست اثر می گذارد. هنگام استفاده از ماسک هایی با این اجزا ، پوست صورت جوان تر شده و موها صاف و براق می شوند. در آشپزی ، می توانید دستورالعمل های زیادی برای پخت این گونه دریایی پیدا کنید. یکی از خواص های مفید ماهی اوزون برون طبع گرم بودن و نبود تیغ در آن است.گوشت آن طعم فوق العاده ای دارد و می توان آن را به صورت خورشتی و پخته سرو کرد. لازم به ذکر است که امروزه ماهی اوزون برون را معادل گنج دریا می دانند. گوشت این محصول ، حاوی ویتامین های A ، C ، E بوده و همچنین مقدار قابل توجهی از عناصر کمیاب مانند منیزیم ، کلسیم ، فلوراید ، آهن ، سدیم ، مولیبدن ، پتاسیم و فسفر را ارائه می دهد. ویژگی های مفید ماهی اوزون برون بسیار بوده و فوق العاده برای ارگانیسم های بدن مفید است ؛ از یک طرف حاوی پروتئین های قابل هضم بوده که برای رشد مناسب سلول های انسانی ضروری است و از طرف دیگر ، انواع ویتامین ها را در بر‌ می گیرد. سلطان ماهی پرورش دهنده ماهی ازون برون در کشور است.

شما میتوایند ماهی اوزون برون رو در رستوران سلطان ماهی با بهترین طعم ها و نحوه ی پخت سرو بفرمایید.

عکس ماهی اوزون برون

ما در این مقاله در مورد ماهی و عکس ماهی اوزون برون صحبت کردیم. اما بهتر است بدانید مطالب زیادی در مورد این ماهی وجود دارد که در قالب یک مقاله جای نمی گیرند. به همین خاطر ما تا جایی که امکان داشت تلاش کرده ایم در مورد این ماهی از طریق این مقاله به شما اطلاعات برسانیم. این ماهی دارای خواص بسیار زیادی است به گونه ای که میزان عوارض آن بسیار از مزایای آن کمتر است.

اوزون برون روسی

خواص ماهی اوزون برون روسی

ماهی اوزون برون روسی یک گونه از ماهیان خانواده‌ی سالمونیدها است که در اقیانوس‌های شمالی جهان، از جمله در دریای اوزون برون روسی شمالی، زندگی می‌کند. این ماهی به دلیل خصوصیات فیزیولوژیک و زیست‌شناسی خاص خود، خواص متعددی دارد که می‌تواند برای انسان‌ها سودمند باشد.اولین خاصیت این ماهی مربوط به ارزش غذایی آن است. گوشت اوزون برون روسی غنی از اسیدهای چرب امگا-3 است که برای سلامتی قلب و عروق بسیار مفید است و می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کمک کند.همچنین، این ماهی به دلیل حضور ویتامین D و منیزیم، به حفظ سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند. این عناصر معدنی می‌توانند به تقویت استخوان‌ها و جلوگیری از افت استخوانی در افراد مسن کمک کنند.مصرف ماهی اوزون برون روسی همچنین می‌تواند به بهبود عملکرد مغز، کاهش التهابات، و افزایش سطح انرژی در بدن کمک کند. به طور کلی، این ماهی به عنوان یک منبع غنی از ترکیبات مفید برای سلامتی عمومی انسان‌ها شناخته شده است.

فواید ماهی اوزون برون

ماهی اوزون برون صرف نظر از اندازه، رنگ و طیف طعم آن، مجموعه ای از فواید سلامتی را ارائه می دهد.

• تقویت کننده ویتامین B12

ماهی اوزون برون سرشار از ویتامین B12 است که برای عملکرد طبیعی بدن شما بسیار مهم است. ماهی اوزون برون تقریباً 236 درصد از ارزش روزانه توصیه شده را پوشش می دهد. ویتامین B12 نه تنها به رفع خستگی و ضعف کمک می کند، بلکه به توسعه پروتئین، گلبول های قرمز خون و سلول های عصبی نیز کمک می کند – و به تجزیه چربی ها و کربوهیدرات ها کمک می کند.

• سرشار از چربی خوب

علاوه بر این، ماهی اوزون برون سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است. این چربی های خوب خلق و خو و حافظه شما را بهبود می بخشد (در میان چیزهای دیگر، آنها همچنین به محافظت از سلول های مغز شما کمک می کنند) و برای اجزای یک بارداری سالم، تغذیه مادر و رشد نوزاد بسیار مهم هستند.
این تصور غلط وجود دارد که اگر چیزی پرچرب باشد، ناسالم است، زیرا چربی در هر گرم کالری بیشتری نسبت به پروتئین و کربوهیدرات دارد. بسیاری از مردم همچنین فکر می‌کنند که ماهی اوزون برون برای شما مضر است زیرا سرشار از چربی است. با این حال، ما روزانه به 25 تا 35 درصد چربی در رژیم غذایی خود نیاز داریم – و ماهی اوزون برون یک راه عالی برای مصرف یک چربی خوب دو بار در هفته است، اگر بتوانید.

مطلب پیشنهادی: خرید ماهی اوزون برون

• به حفظ سلامت پوست کمک می کند

ماهی اوزون برون معمولاً در محصولات آرایشی و بهداشتی نیز یافت می‌شود، «مخصوصاً آنهایی که محصولات پوستی پیشرفته و ضد پیری هستند». این یکی دیگر از محصولات جانبی غنی بودن از اسیدهای چرب امگا 3 است که مطالعات نشان داده است که به بهبود پوست از آسیب کمک می کند.

اسیدهای چرب امگا 3 و همچنین ویتامین های A و E نیز می توانند به برخی بیماری های پوستی کمک کنند. مصرف منظم ماهی اوزون برون می تواند به مبارزه با درماتیت، پوسته پوسته شدن و پوست خشن کمک کند.

ماهی اوزون برون

• از ایمنی حمایت می کند

این تخم‌مرغ ماهی سرشار از ویتامین C، ویتامین E و ویتامین A است که همگی به تقویت ایمنی شما کمک می‌کنند. ریز مغذی های شما به همان اندازه درشت مغذی ها مهم هستند. ما به عنوان متخصص تغذیه از یک رژیم غذایی متعادل حمایت می کنیم و این که مردم با خوردن غذا از تمام مزایای سلامتی برخوردار شوند.

• منبع خوبی از کلسیم است

ماهی اوزون برون سرشار از روی، منیزیم، آهن و کلسیم است. وجود کلسیم بسیار مهم است. اگر کسی حساسیت به لاکتوز دارد یا لبنیات مصرف نمی‌کند، ماهی اوزون برون فرصتی عالی برای او فراهم می‌کند تا کلسیم را در بدن خود دریافت کند. کلسیم همچنین برای سلامت طولانی مدت استخوان مهم است. آرتریت و پوکی استخوان با افزایش سن افراد شایع هستند، بنابراین تمرکز بر مصرف کلسیم و ویتامین D در اوایل، زمانی که جوان تر هستیم، بسیار مهم است. اگر جوان هستید و دوست دارید بیرون بروید، کمی ماهی و خاویار ماهی اوزون برون (Starry sturgeon) بخورید و کلسیم مصرفی خود را افزایش دهید.

• سرشار از کندرویتین سولفات

کندرویتین سولفات اخیراً یک موضوع داغ بوده است و در ترکیب استخوان ها (به ویژه غضروف) یافت می شود. برای حرکت صاف مفاصل و بهبود طبیعی زخم ها ضروری است. بنابراین به کاهش درد در ناحیه کمر و مفاصل، سفت شدن شانه ها، روماتیسم، پوکی استخوان کمک می کند و همچنین به مبارزه با بیماری های کبدی، کاهش شنوایی و فشار چشم کمک می کند. استخوان‌های ماهی اوزون برون سرشار از کندرویتین سولفات هستند و کسی وجود ندارد که نخواهد از استخوان‌ها به عنوان یک ماده تشکیل دهنده استفاده کند!

• سرشار از اسیدهای آمینه

از طریق تجزیه و تحلیل گوشت ماهی اوزون برون، مشخص می‌شود که ماهی اوزون برون نسبت به سایر ماهی‌ها با مقادیر نزدیک به 90 از نظر اسیدهای آمینه غنی‌تر هستند. می توان گفت آنها همچنین حاوی پروتئین های ضروری برای افراد مانند اسیدهای چرب غیر اشباع هستند. (بولتن در سال 1996 توسط دانشگاه زنان کاماکورا).

• سرشار از کارنوزین

با تجزیه و تحلیل اسیدهای آمینه موجود در ماهی اوزون برون مشخص شد که حاوی مقدار زیادی کارنوزین است که نوعی اسید آمینه است. گوشت مرغ همچنین حاوی مقدار زیادی کارنوزین است که دارای آنتی اکسیدان است و در ایجاد طعمی غنی نقش دارد. این چیزی است که خورش ها و سوپ ها را خوشمزه می کند.
ماهی اوزون برون دریایی اروپایی یکی از بزرگترین ماهیان اروپایی است که در رودخانه ها تکثیر می شود. دارای قسمت بالایی بدن مشکی زیتونی با شکم سفید است. بدن دراز مخروطی تا نوک نوک تیز باریک در پوزه است و فلس های ناکافی پنج ردیف پلاکت های استخوانی سفید رنگ و بریدگی هایی که طول ماهی را می گذرانند را حذف می کند. هالترهای حساس در فک پایین یافت می شوند که به شناسایی شکار کمک می کند و سپس به دهان مکیده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی خرید فیله و خاویار ماهی اوزون برون با سلطان ماهی در تماس باشید.

ارزش غذایی اوزون برون

ارزش غذایی برای ماهی اوزون برون

این یک ماده بسیار سالم است. ماهی و خاویار ماهی اوزون برون در مقایسه با سایر ماهیان دارای پروتئین با کیفیت برتر (اسیدهای آمینه ضروری) هستند.
و دارای ترکیبی خوشمزه است که حاوی اسید گلوتامیک، آلانین، گلیسین و اسید آسپارتیک است. ماهی اوزون برون دارای گوشت سفیدی است که سبک است و استخوان های کوچکی ندارد و خوردن آن را آسان می کند.

• سرشار از پروتئین

ماهی اوزون برون سرشار از پروتئین با قوام متوسط است. با جویدن صحیح پاروتین، یعنی هورمون بزاق ترشح می شود که استخوان ها و دندان ها را قوی می کند. این به رشد بدنی خوب کمک خواهد کرد.

• سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه

ماهی با پوست آبی حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب غیراشباع مانند EPA و DHA است که به جلوگیری از تصلب شرایین کمک می کند.
با این حال، ماهی اوزون برون (گونه های بهتر) حاوی مقدار زیادی از این اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه هستند.

• سرشار از کلاژن

کلاژن برای زیبایی زنان مفید است زیرا ماده ای ضروری برای اتصال سلولی است. گوشت ماهی به طور کلی سرشار از کلاژن است، اما بر اساس گزارش ها، ماهی اوزون برون بیشتر از ماهی قرمز دریایی و قابل مقایسه با ماهی دست و پا است. کلاژن در بدن سفت ماهی اوزون برون است. (مرجع: مطالب همراه برای ارائه در نشست بهار انجمن ماهیگیری در سال 2000 توسط دانشکده شیلات دانشگاه ناکازاکی و موسسه تحقیقات نیروی الکتریکی کیوشو)

• سرشار از کندرویتین سولفات

کندرویتین سولفات اخیراً یک موضوع داغ بوده است و در ترکیب استخوان ها (به ویژه غضروف) یافت می شود. برای حرکت صاف مفاصل و بهبود طبیعی زخم ها ضروری است. بنابراین به کاهش درد در ناحیه کمر و مفاصل، سفت شدن شانه ها، روماتیسم، پوکی استخوان کمک می کند و همچنین به مبارزه با بیماری های کبدی، کاهش شنوایی و فشار چشم کمک می کند. استخوان‌های ماهی اوزون برون سرشار از کندرویتین سولفات هستند و کسی وجود ندارد که نخواهد از استخوان‌ها به عنوان یک ماده تشکیل دهنده استفاده کند!

• سرشار از اسیدهای آمینه

از طریق تجزیه و تحلیل گوشت ماهی اوزون برون، مشخص می‌شود که ماهی اوزون برون نسبت به سایر ماهی‌ها با مقادیر نزدیک به 90 از نظر اسیدهای آمینه غنی‌تر هستند. می توان گفت آنها همچنین حاوی پروتئین های ضروری برای افراد مانند اسیدهای چرب غیر اشباع هستند. (بولتن در سال 1996 توسط دانشگاه زنان کاماکورا).

• سرشار از کارنوزین

با تجزیه و تحلیل اسیدهای آمینه موجود در ماهی اوزون برون مشخص شد که حاوی مقدار زیادی کارنوزین است که نوعی اسید آمینه است. گوشت مرغ همچنین حاوی مقدار زیادی کارنوزین است که دارای آنتی اکسیدان است و در ایجاد طعمی غنی نقش دارد. این چیزی است که خورش ها و سوپ ها را خوشمزه می کند.

همچنین یکی از غذا های خفنی که میتونی در با ارزش غذایی بالا میل بفرمایید ماهی دودی خاویاری هستش.

طبع ماهی اوزون برون

طبع ماهی اوزون برون گرم  و بسیار مناسب برای مشکلات گردش است. این ماهی در مناطق آبی گرم و معمولاً در آب‌های استوایی و زیراستوایی یافت می‌شود. گرمای آب محیط زیست آنها بستگی به نواحی مختلف دنیا دارد، اما بطور کلی، آنها در آب‌های با دماهای معتدل تا گرم زندگی می‌کنند.البته، می‌تواند گونه‌های خاصی از ماهی اوزون در مناطقی با دمای آب سردتر نیز یافت شود، اما اکثراً این ماهی‌ها به دنبال آبهای با دماهای بالاتر می‌روند. برخی از این گونه‌ها ممکن است به طور فصلی یا در مراحل مختلف از زندگی‌شان به مناطق آبی گرمتر مهاجرت کنند.